GCX מעקב משלוחים

לקוחות יקרים, שימו לב, אזהרת פישינג! ההודעות המקוריות והאמיתיות מאיתנו מגיעות מהכתובת  donotreply@gcx.co.il בלבד!
אם אינכם בטוחים באמינות ההודעה שקיבלתם אנו ממליצים לא להכניס כרטיס אשראי ולפנות לשירות הלקוחות שלנו באתר.

במידה והמשלוח שלך נשלח באמצעות חברת ארמקס ואינך מצליח לאתר אותו, אנא פנה לעמוד הפייסבוק של חברת aramex בקישור הבא לקבלת מידע נוסף

בתור חברה המתמחה במשלוחי בלדרות וסחר אלקטרוני, GCX עומדת באמות המידה המחמירות ביותר בתחום ועושה את המרב לייעול הליכי הטיפול בכל משלוח. אנו מודעים לשאלות העולות בנושא מעקב משלוחים, ושמחים לספק לכם את המידע המלא בכל הקשור לסטטוס העדכני של המשלוח שלכם.

רוצים לדעת היכן נמצאת החבילה שהזמנתם, מבלי להמתין לנציג? בזכות מעקב משלוחים GCX, מעקב משלוחים מחו"ל לארץ הופך לפשוט מתמיד. פשוט מזינים את מספר המעקב / AWB של החבילה הרלוונטית באתר, והמידע המלא מוצג בפניכם באופן מידי וללא המתנה.

לא הצלחתם לאתר את החבילה, או שיש לכם שאלות נוספות?

לצורך ייעול התהליך ובכדי לספק מענה מהיר ומתקדם, GCX מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות לקוחות אונליין. אתם מוזמנים לקבל את המידע הנחוץ לכם באחת מדרכי ההתקשרות הבאות:

  • מעקב חבילות ומידע פרטני – מלאו את הטופס בעמוד "צרו קשר". הקפידו להזין מספר מעקב ופרטי יצירת קשר כולל מספר טלפון לחזרה. נציגינו יטפלו בפנייה בהקדם, ויחזרו אליכם עם הפרטים המלאים. אפשרות נוספת היא שליחת הודעה בעמוד GCX בפייסבוק.
  • קבלת פרטים נוספים – מעקב אחרי משלוח הוא לא הנושא היחיד שלקוחות זקוקים למענה לגביו. מחפשים מידע הקשור לתשלומים, דמי טיפול או נושאים נוספים הנוגעים להליך? אתם מוזמנים לפנות אל הצ'אט הדיגיטלי באתר, לבחור את התחום הרלוונטי ולקבל את כל המידע הנדרש בכמה הקלקות פשוטות.