GCX מעקב משלוחים

שירות הלקוחות GCX זמין לשירותכם באתר ובעמוד הפייסבוק,
שם תוכלו לשוחח עם נציג ולקבל את כל הפרטים הרלוונטיים עבורכם.

אז מה אתם צריכים לעשות כדי ליעל את פנייתכם?

1.  היכנסו למעקב משלוחים GCX באתר ובדקו מה סטטוס החבילה. יש בעיה בסטטוס? עברו לסעיף 2!

2.  פתחו פניה באתר שלנו

3.  בדקו מה הוא מספר המעקב שלכם והזינו שם

4.  הוסיפו מספר טלפון עדכני ומספר תעודת זהות של בעל החבילה

כך הפניה תגיע אלינו ונוכל לטפל בה בהקדם – מבטיחים לא לאכזב !

חשוב לציין- GCX היא הנציגה הבלעדית של חברת Aramex בישראל ולכן כל פניה הנוגעת לשירות לקוחות ארמקס אתם מוזמנים לשלוח אלינו

גם מעקב המשלוחים של ארמקס הוא דרכנו ולכן את אותם השלבים המצוינים מעלה תוכלו לעשות עם חבילות ארמקס.