מעקב משלוחים משיין

הזמנתם חבילה משיין, ואתם רוצים לוודא מה המיקום העדכני שלה ומתי היא צפויה להגיע אליכם? המדריך הבא יעזור לכם לקבל את המידע בדרך הנוחה והיעילה ביותר, בלי לבזבז זמן על ניחושים

הזמנת חבילות באינטרנט, בייחוד באתרים ידועים כמו Shein, היא כבר מזמן פעולה שרבים מאיתנו מבצעים כמעט באופן יומיומי. אלא שלצד ההנאה מהרפרוף בין המוצרים ומילוי סל הקניות, ישנו גם החלק הפחות אהוב על הצרכנים – ההמתנה עד להגעת החבילה. האפשרות של מעקב הזמנות נועדה כדי להרגיע את הלקוחות בחלון הזמנים שנוצר, ולאפשר להם לבדוק היכן נמצאת החבילה שלהם בכל רגע. איך עושים את זה בפועל, אילו נתונים צריך להכין ומה ההבדל בין מספר המעקב לבין מספר ההזמנה שקיבלתם? סיכמנו עבורכם כל מה שחשוב לדעת.

 

מעקב משלוחים shein – כך תעשו זאת

לצורך ניהול מערך ההזמנות באתרים השונים, עם סיום ההזמנה מקבל כל לקוח מספר הזמנה אישי. מספר זה רלוונטי לצורך פנייה אל האתר בכל שאלה הנוגעת להזמנה שלכם. עם זאת, כדי לבצע מעקב חבילות מול גורמי השילוח אתם זקוקים למספר מעקב או tracking number. מדובר במספר שונה מזה של מספר ההזמנה, והוא משמש את גורמי השילוח לאורך תהליך ההעברה של החבילה שלכם.

 

את מספר המעקב תקבלו בדרך כלל בסיום תהליך ההזמנה, לא רק בשיין אלא גם באתרים אחרים. זאת למעט במקרה של חבילות נטולות מספרי מעקב, שהן בדרך כלל חבילות בעלות נמוכה.

 

איך מבצעים מעקב חבילות?

לצורך ביצוע מעקב משלוחים שיין מעמידה לרשות לקוחותיה עמוד "הזמנות", שנמצא תחת החשבון של כל גולש. תוכלו להתחבר אל "החשבון שלי", להיכנס אל "הזמנות" ולקבל מידע כללי על היסטוריית ההזמנות ועל הסטטוס של כל אחת מהן. במקרה של הזמנה שנשלחה, ניתן ללחוץ על "עקוב" כדי לבדוק את הסטטוס הנוכחי שלה.

 

מעוניינים במידע מלא ומדויק יותר?

 היעזרו באפשרות מעקב הזמנות של גורם השילוח. חברת GCX מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע עדכני ללא צורך בהמתנה, באמצעות מערכת מעקב המשלוחים שנמצאת באתר. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד המעקב של GCX, להזין את מספר המעקב שלכם, ללחוץ על "עקוב" ולקבל מיד את כל המידע הפרטני שחיפשתם. כעת תוכלו להישאר רגועים, ולהיערך להגעתה של החבילה.